Fethiye Kaymakamı Ertaş, 'Bu takımı Türkiye şampiyonu olarak görmek istiyoruz'
Fethiye'de kamuda çalışanlardan oluşturulan Fethiye Kaymakamlığı Voleybol Takımı, Fethiye Kaymakamı İsmail Hakkı Ertaş'ı ziyaret etti. Bölge birincisi olan takımı tebrik eden Kaymakam Ertaş, 'Bu takımı inşallah Türkiye şampiyonu olarak görürüz' dedi.
Önce il sonrasında bölge şampiyonu olan takım, Fethiye’ye gelerek Fethiye Kaymakamı İsmail Hakkı Ertaş’ı ziyaret etti. Ziyarette bölge birincisi olan takımı tebrik eden Kaymakam Ertaş, “Bu takımı inşallah Türkiye şampiyonu olarak görürüz” dedi.
Bölge şampiyonu olan Fethiye Kaymakamlığı Voleybol Takımı, Ankara’da Kamu Sporları Voleybol Türkiye Şampiyonası’nda ter dökecek.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor