Fethiye Kaymakamı Ertaş, 'Bu takımı Türkiye şampiyonu olarak görmek istiyoruz'
Fethiye'de kamuda çalışanlardan oluşturulan Fethiye Kaymakamlığı Voleybol Takımı, Fethiye Kaymakamı İsmail Hakkı Ertaş'ı ziyaret etti. Bölge birincisi olan takımı tebrik eden Kaymakam Ertaş, 'Bu takımı inşallah Türkiye şampiyonu olarak görürüz' dedi.
“Bu Takımı İnşallah Türkiye Şampiyonu Olarak Görürüz”
Fethiye Kaymakamı İsmail Hakkı Ertaş, “Kamu personeli arkadaşlardan oluşan bir erkek voleybol takımı kurduk. Bu takım başarılı sonuçlara imza attı. İl ve bölgede şampiyon oldular. Şimdi de Ankara’ya gidip Fethiye’yi ve bölgeyi temsil edecekler. Arkadaşları tebrik ediyorum. Milli Eğitim ve sağlık çalışanları ağırlıklı bir takım. Bu takımı inşallah Türkiye şampiyonu olarak görürüz.” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor