- Haberler
- Kültür Sanat
- Fethiye Gazi İlkokulu Öğrencilerinden Çevre Temizliği Resim Sergisi
Fethiye Gazi İlkokulu Öğrencilerinden Çevre Temizliği Resim Sergisi
Muğla'nın Fethiye ilçesinde Özer Olgun Kültür Merkezi'nde Fethiye Gazi İlkokulu öğrencileri tarafından 'Çevre Temizliği' konulu resim sergisi yapıldı. Sergide Fethiye Belediye Başkan Yardımcısı Oğuz Bolelli ve Fethiye Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Mahmut Bayraktar açıklamalarda bulundu.
“Çocuklar Bizden Çok Daha Fazla Geleceğe Sahip Çıkacak”
Fethiye Belediye Başkan Yardımcısı Oğuz Bolelli: “Bugün Fethiye Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü’nün organize ettiği bir resim sergisinin açılışını yaptık. Öğrencilerin resim yarışmasına yoğun katılım oldu. 150’nin üzerinde öğrencimiz resim göndererek bizleri mutlu etti. Geleceğe dair bizleri umutlandıran bir olay oldu. Ben çocukların bizlerden çok daha fazla geleceğe sahip çıkacaklarına inanıyorum. Çok da güzel resimler var. Güzel bir organizasyon oldu” ifadelerini kullandı.
-
fethiye gazi ilkokulu
-
çevre temizliği sergisi
-
öğrenci resim sergisi
-
oğuz bolelli açıklama
-
mahmut bayraktar temizlik işleri
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret