- Haberler
- Kültür Sanat
- Fethiye Gazi İlkokulu Öğrencilerinden Çevre Temizliği Resim Sergisi
Fethiye Gazi İlkokulu Öğrencilerinden Çevre Temizliği Resim Sergisi
Muğla'nın Fethiye ilçesinde Özer Olgun Kültür Merkezi'nde Fethiye Gazi İlkokulu öğrencileri tarafından 'Çevre Temizliği' konulu resim sergisi yapıldı. Sergide Fethiye Belediye Başkan Yardımcısı Oğuz Bolelli ve Fethiye Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Mahmut Bayraktar açıklamalarda bulundu.
Fethiye Gazi İlkokulu öğrencileri tarafından hazırlanan “Çevre Temizliği Resim Sergisi”
18 Nisan saat 10.00’da Özer Olgun Kültür Merkezi’nde gerçekleşti. Fethiye Belediyesi’nin destekleriyle düzenlenen etkinlikte, öğrenciler çevre duyarlılığını yansıttıkları resimleri sergiledi. Etkinliğe öğrenciler, velileri, Fethiye Belediye Başkan Yardımcısı Oğuz Bolelli ve Fethiye Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Mahmut Bayraktar da katılım sağladı.
-
fethiye gazi ilkokulu
-
çevre temizliği sergisi
-
öğrenci resim sergisi
-
oğuz bolelli açıklama
-
mahmut bayraktar temizlik işleri
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül