Fethiye Esnaf ve Sanatkârlar Odası Tarafından Aşure Etkinliği Düzenlendi
Fethiye Esnaf ve Sanatkârlar Odası tarafından, Muharrem Ayı dolayısıyla Fethiye Sanayi'sinde aşure etkinliği düzenlendi.
Fethiye Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Mehmet Soydemir, Muharrem Ayı dolayısıyla Fethiye Sanayi’sinde aşure etkinliği düzenlediklerini açıkladı. Etkinliğin esnafların talebi üzerine hayata geçirildiğini belirten Başkan Soydemir, bu tür organizasyonların birlik, beraberlik, dayanışma, bolluk ve bereketin sembolü olduğunu vurguladı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı