- Haberler
- Güncel
- Fethiye'den Anıtkabir'e Yola Çıkmışlardı, Burdur'da Çevre Temizliği'ne Dikkat Çektiler
Fethiye'den Anıtkabir'e Yola Çıkmışlardı, Burdur'da Çevre Temizliği'ne Dikkat Çektiler
Muğla'nın Fethiye ilçesinde Küresel ısınma, iklim değişikliği ve çevre temizliğine dikkat çekmek amacıyla Çarşamba sabahı Fethiye'den Anıtkabir'e doğru yola çıkan Fethiye Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Mahmut Bayraktar, Can Parlar ve Yiğit Sürmen Burdur'da çevre temizliğine dikkat çektiler.
Fethiye Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Mahmut Bayraktar yaptığı açıklamada, “Bugün İki Teker, Sıfır Karbon projesi kapsamında çıktığımız yolda Burdur güzergahı üzerindeyiz. Çöp temizlemek istiyoruz ama o kadar kirli ki, gerçekten karayolları etrafında çok fazla çöp var. Biz burada çevre duyarlılığına dikkat çekmek istiyoruz, lütfen yollara çöp atmayalım. Çok güzel olan doğayı çevreyi kirletmeyelim. Tüm halkımızdan duyarlılık bekliyoruz” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi