Fethiye'de Yaşlılar Satranç Oynayarak Keyifli Vakit Geçirdi
Muğla'nın Fethiye ilçesinde Sağlıklı Aktif Yaşam Programı (SAYAP) projesi kapsamında FETAV binasında yaşlılar bir araya gelerek satranç oynadı. 60 yaş üzeri yaşlı vatandaşların satranç aktivitesi renkli görüntülere sahne oldu. İkinci kademe satranç antrenörü ve hakemi Simber Cana Özdilek, mikrofonlarımıza satranç aktivitesi ile ilgili açıklamalarda bulundu.
Fethiye’de Sağlıklı Aktif Yaşam Programı (SAYAP) projesi kapsamında FETAV’da 60 yaş üzeri kendini aktif tutmak isteyen vatandaşlar satranç etkinliğinde bir araya geldi. Konusu satranç öğrenme, sosyalleşme ve kaynaşma olan aktiviteye 20’ye yakın 60 yaş üzeri yaşlı vatandaş katıldı. Yaşlı vatandaşlar hem satranç oynadı, hem de sosyalleşerek keyifli vakit geçirdi. İkinci kademe satranç antrenörü ve hakemi Simber Cana Özdilek, mikrofonlarımıza satranç aktivitesi ile ilgili açıklamalarda bulundu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı