Fethiye'de Yaşlılar Satranç Oynayarak Keyifli Vakit Geçirdi
Muğla'nın Fethiye ilçesinde Sağlıklı Aktif Yaşam Programı (SAYAP) projesi kapsamında FETAV binasında yaşlılar bir araya gelerek satranç oynadı. 60 yaş üzeri yaşlı vatandaşların satranç aktivitesi renkli görüntülere sahne oldu. İkinci kademe satranç antrenörü ve hakemi Simber Cana Özdilek, mikrofonlarımıza satranç aktivitesi ile ilgili açıklamalarda bulundu.
“HEDEFİMİZ YAŞLILARLA TURNUVALAR YAPMAK”
İkinci kademe satranç antrenörü ve hakemi Simber Cana Özdilek yaptığı açıklamada, “SAYAP projesi kapsamında FETAV bize yer verdi ve bizde burada satranç derslerimizi işliyoruz. Aşağı yukarı yirmiye yakın on yedi kişiyiz bu gün, bazen yirmi bazen on yedi olabiliyor programımızda öncelikli olarak uygun bir şekilde satranç oynamayı öğreniyoruz. Artık sonrasında, bakalım yarışmalar olursa turnuvalar hedefimiz diye umuyorum” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül