Fethiye'de yağış sonrası kapanan Kızılbel–Söğütlü yolu ulaşıma açıldı
Muğla'nın Fethiye ilçesinde, etkili olan yağışın ardından Kızılbel–Söğütlü yolunda düşen kayalıklar nedeniyle kapanan güzergah, Fethiye Belediyesi ekiplerinin çalışmasıyla yeniden ulaşıma açıldı.
Başkan Karaca, yürütülen çalışmalar kapsamında yalnızca ulaşımın değil, altyapı hizmetlerinin de eş zamanlı olarak ele alındığını vurgulayarak, ana su hattında meydana gelen ve çevre mahalleleri etkileyen arızanın, Muğla Su ve Kanalizasyon İdaresi (MUSKİ) ekipleriyle koordinasyon içinde giderildiğini kaydetti.
-
fethiye yol açıldı
-
kızılbel söğütlü yolu
-
yağmur sonrası çalışma
-
alim karaca açıklama
-
fethiye belediyesi ekipleri
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor