Fethiye'de Türkiye Enduro ve ATV Şampiyonası'nda Final Heyecanı Sürüyor
Muğla'nın Fethiye ilçesinde Türkiye'de ilk kez iki ayaklı olarak düzenlenen Enduro ve ATV Şampiyonası'nın son gününde mücadele tüm hızıyla devam ediyor.
Geren, organizasyonun başlangıcından itibaren yaşanan süreçle ilgili şu ifadeleri kullandı:
“Türkiye Enduro Şampiyonası’nda pazar günü final demek; 2025 yılı şampiyonları bugün belli olacak. Cuma günü çok güzel bir havada başladık. Cumartesi ise yağış nedeniyle etaplarımız sporcularımız için oldukça zorlu geçti. Ancak Enduro demek dayanıklılık demek. Bu zorlu koşulları aynı gün Fethiye’de hep birlikte yaşadık ama sporcularımız bunun üstesinden gelmeyi başardılar.”
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu