Fethiye'de telefoncu uyardı, yaz sıcaklarında telefonlarınızı bu şekilde koruyun
Fethiye'de yaz sıcaklıklarının artmasıyla birlikte nem oranının da yükseldiğini belirten teknik servis uzmanı Mehmet Ali Işık, vatandaşları cep telefonlarının aşırı ısınmasına karşı uyardı.
“Gece Boyunca Şarjda Bırakmayın”
Vatandaşların yaptığı yaygın hatalardan birinin telefonu gece boyunca şarjda bırakmak olduğunu belirten Işık, bu durumun uzun vadede bataryaya zarar verdiğini ifade etti. “Telefon %100 şarj olduktan sonra mutlaka şarjdan çıkarılmalı. Gece boyunca şarjda bırakmak, batarya ömrünü kısaltabilir ve bazı durumlarda tehlikeye yol açabilir” uyarısında bulundu.
-
fethiye
-
cep telefonu
-
aşırı ısınma
-
teknik servis
-
yaz sıcakları
-
batarya
-
şarj uyarısı
-
orijinal adaptör
-
nem
-
telefon güvenliği
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Yatağan'daki okullarda karne heyecanı yaşandı
Ortaca'da internet dolandırıcılığı operasyonu
Muğla'da yeni endemik tür ‘Marçalı Çiğdemi' keşfedildi
Ortaca Dikmekavak’ta yol güvenliği artırılıyor
Muğla Büyükşehir'den Fethiye'de durak çizgilerine yenileme çalışması
Datça’da uyuşturucu operasyonu: 200 kök Hint keneviri ele geçirildi, 1 tutuklama