Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Hava sıcaklıklarının yükselmesiyle birlikte vatandaşlar serinlemek için klimalara yöneldi. Uzmanlar, sıcak ve soğuk ortamlar arasında yaşanan ani geçişlerin özellikle üst solunum yolu enfeksiyonlarını artırabildiğini belirtirken, Fethiye Devlet Hastanesi polikliniklerinde de hasta yoğunluğu yaşanıyor.
Hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerine çıkmasıyla serinlemek isteyen vatandaşlar günün büyük bölümünü klimalı ortamlarda geçiriyor. Ancak uzmanlar, klima sıcaklığının gereğinden fazla düşürülmesi ve sıcak-soğuk geçişlerinin vücudun bağışıklık sistemini olumsuz etkileyebileceği uyarısında bulunuyor.
-
fethiye devlet hastanesi
-
klima kullanımı
-
üst solunum yolu enfeksiyonu
-
yaz hastalıkları
-
fethiye sağlık haberleri
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı