Fethiye'de sıcak havada en büyük hata: Su içmeyi unutmak
Fethiye'de Diyetisyen Gizem Bal, artan sıcaklıklarla birlikte su tüketiminin önemine dikkat çekerek günlük en az 2 litre su içilmesi gerektiğini vurguladı. Çocuklar ve yaşlılarda bu miktarın 2,5 litreye kadar çıkabileceğini belirten Bal, suyun yağ yakımındaki rolüne de değindi.
Çocuklar ve yaşlıların su ihtiyacının daha yüksek olduğuna dikkat çeken Bal, bu gruplarda su tüketiminin 2,5 litreye kadar çıkması gerektiğini belirtti. Yaşlılar ve çocukların vücut direncinin daha hassas olduğunu ifade eden Bal, düzenli su tüketiminin sağlık açısından kritik bir koruma sağladığını söyledi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı