Fethiye'de sıcak havada en büyük hata: Su içmeyi unutmak
Fethiye'de Diyetisyen Gizem Bal, artan sıcaklıklarla birlikte su tüketiminin önemine dikkat çekerek günlük en az 2 litre su içilmesi gerektiğini vurguladı. Çocuklar ve yaşlılarda bu miktarın 2,5 litreye kadar çıkabileceğini belirten Bal, suyun yağ yakımındaki rolüne de değindi.
Su tüketiminin kilo kontrolü ve yağ yakımı üzerindeki etkisine de değinen Bal, suyun metabolizmayı destekleyen en önemli unsurlardan biri olduğunu vurguladı. Bal, “Su tüketimi ile birlikte vücutta dolaşım ve boşaltım sistemi daha sağlıklı çalışır. Terleme ve atıkların atılması yoluyla yağ yakım süreci desteklenir. Bu nedenle su, yağ yakımında en önemli etkenlerden biridir” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı