Fethiye'de Şehit Fethi Bey için anma programı: Sergi ve tiyatro ile devam ediyor
Fethiye Belediyesi'nin, Tayyareci Fethi Bey'in 112. ölüm yıldönümü kapsamında hazırladığı anma programı gün boyu süren etkinliklerle devam ediyor.
Fethiye Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürü Halime Ok, şehit Tayyareci Fethi Bey’in 112. ölüm yıldönümü dolayısıyla iki aşamalı bir anma programı düzenlediklerini belirtti. Programın ilk bölümünün halkın yoğun katılımıyla gerçekleştiğini ifade eden Ok, F-16 uçaklarının saygı uçuşu yaptığını, Türk Hava Kurumu yamaç paraşütü pilotlarının ise gerçekleştirdikleri gösteriyle şehidi selamladığını söyledi. Ok, bu etkinliklerle Fethiye halkının şehidine sahip çıktığını bir kez daha gösterdiğini vurguladı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'nın voleybol yıldızları Analig için sahaya indi
Fethiye’de Unutulmayan Film Müzikleri Telmessos Antik Tiyatrosu’nda Sanatseverlerle Buluştu
Fethiye'de Yaz Kendini Hissettiriyor: Sıcaklık 35 Derece
Muğla, Avrupa’nın Yeşil Şehirleri Arasına Katılıyor
Menteşe Belediyesi Şehit Polis memuru için lokma hayrı yaptı
Kaymakam ve şehit babasından Babalar Günü dalışı