- Haberler
- Güncel
- Fethiye'de seçim heyecanı, Başkan Taşar: 'Gayretli bir şekilde çalışmalarımızı sürdüreceğiz'
Fethiye'de seçim heyecanı, Başkan Taşar: 'Gayretli bir şekilde çalışmalarımızı sürdüreceğiz'
Fethiye Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Olağan Kongresi Gazi İlkokulu'nda yoğun katılımla sürerken, mevcut başkan Şaban Taşar tek aday olarak seçimlere girdi. Açıklamalarda bulunan Taşar: 'Üyelerimizin verdikleri destek ve güvene layık olmak için önümüzdeki dönemde de çok dikkatli ve gayretli bir şekilde çalışmalarımızı sürdüreceğiz' ifadelerini kullandı.
Kongrede konuşan Fethiye Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı ve Başkan Adayı Şaban Taşar, genel kurul sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Taşar, “Uzun süredir hazırlanmakta olduğumuz genel kurulumuzu icra ettik. Genel kurul süreci tamamlandı. Oy kullanma ve seçim sürecine geçildi. Güzel bir katılım oldu. Esnaflarımızın ilgisi ve katılımlarından dolayı hepsine ayrı ayrı şimdiden teşekkür ediyorum. Sağ olsunlar. Onların bize gösterdikleri bu güvene layık olmaya çalışacağız. İyi bir genel kurul süreci geçirdik” dedi. Kongrede meslekte uzun yıllarını geçirmiş üyelere de özel bir yer ayrıldığını ifade eden Taşar, “Aramızda çok değer verdiğimiz büyüklerimiz var. Kırk yıldan daha uzun süre şoförlük mesleğini icra etmiş, kendinden sonra gelenlere örnek olmuş ağabeylerimiz, büyüklerimiz var. Onları onore ettik. Hayatları boyunca bizi hatırlasınlar, kendilerine bir armağan olarak kalsın diye küçük hediyeler verdik. Güzel anılar biriktirdiğimiz esnaflarımız da bu konuda bize destek oluyorlar” diye konuştu.
Bakmadan Geçme