- Haberler
- Güncel
- Fethiye'de seçim heyecanı, Başkan Taşar: 'Gayretli bir şekilde çalışmalarımızı sürdüreceğiz'
Fethiye'de seçim heyecanı, Başkan Taşar: 'Gayretli bir şekilde çalışmalarımızı sürdüreceğiz'
Fethiye Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Olağan Kongresi Gazi İlkokulu'nda yoğun katılımla sürerken, mevcut başkan Şaban Taşar tek aday olarak seçimlere girdi. Açıklamalarda bulunan Taşar: 'Üyelerimizin verdikleri destek ve güvene layık olmak için önümüzdeki dönemde de çok dikkatli ve gayretli bir şekilde çalışmalarımızı sürdüreceğiz' ifadelerini kullandı.
Önümüzdeki döneme ilişkin mesajlar da veren Taşar, “Onların verdikleri destek ve güvene layık olmak için önümüzdeki dönemde de çok dikkatli ve gayretli bir şekilde çalışmalarımızı sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı. Odaya kayıtlı üye sayısına da değinen Taşar, “Bizim 1.457 üyemiz var. Adayın tek olmasından dolayı katılım biraz düşük olabilir ama saat 17.00’ye kadar oylama devam edecek. Sandık saat 17.00’de kapanıyor” dedi. Tek liste ile seçime girdiklerini hatırlatan Taşar, “Tek liste olarak geldik. Bundan dolayı da bütün üyelerimize, bize gösterdikleri teveccüh ve destek için müteşekkiriz. Onlara çok şey borçluyuz. Bütün gücümüzle bu sorumluluğun farkında olarak çalışıyoruz” şeklinde konuştu.
Bakmadan Geçme