Fethiye'de plaj temizliği
Avrupa Birliği Türkiye Delegasyonu, 'Yeşil Diplomasi Haftası' çerçevesinde düzenlediği etkinliklerde, deniz kirliliği ile mücadele için 'mavi dedektifler' ve öğrenciler Muğla'nın Fethiye ilçesinde Muğla Valiliği ve Muğla Büyükşehir Belediyesi'nin katkılarıyla plaj temizliği yaptı.
Avrupa Birliği tarafından tüm dünyada ortaklaşa düzenlenen küresel farkındalık girişimi için sahil temizleme kampanyası düzenlendi. “Yeşil Diplomasi Haftası” çerçevesinde düzenlenen etkinliklere Avrupa Birliği Türkiye Delegasyonu Başkanı Büyükelçi Nikolaus Meyer-Landrut, genç mavi dedektifler, (Deniz Temiz Derneği) TURMEPA yetkilileri ve çok sayıda öğrenci katılım gösterdi. Katılımcılar Göcek Mahallesi’nde bulunan, İnlice Koyu’nda temizlik yaptı.
Bakmadan Geçme
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları
Makam odasına sığmayan buluşma: Göreve dönen Başkan Karaca’yı CHP İlçe Heyeti ziyaret etti
Fethiye’de tezgahlarda yazın balık bereketi: Fangri mercan ve deniz levreği öne çıkıyor
Muğla'da orman yangını ekiplerin hızlı müdahalesi ile söndürüldü