Fethiye'de 'Okullar Arası Atık Pil Toplama Yarışması' sonuçları belli oldu
Fethiye'de 'Türkiye Çevre Haftası' etkinlik programı Fethiye Belediyesi Atık Getirme Merkezi'nde devam ediyor. Her yıl olduğu gibi bu yıl da düzenlenen 'Okullar Arası Atık Pil Toplama Yarışması'nın sonuçları belli oldu.
Program kapsamında Atık Getirme Merkezi'ne gelen öğrencilerin çevresel farkındalığını artırmak amacıyla Türkiye Çevre Haftası'nın bu yıl ki "Plastik Kirliliği ile Mücadele" mottosu ile geri dönüşüm atıklarından Plastik Balık ve "Çevrene İyi Bak" mottosu ile geleceğe el uzattıkları el boyama etkinliği gerçekleştirilerek tablo haline getirildi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor