Fethiye'de öğrencilere yönelik 'siber dolandırıcılık' semineri düzenlendi
Fethiye'de lise öğrencilerine yönelik düzenlenen farkındalık seminerinde, bilişim suçları ve özellikle IBAN dolandırıcılığına karşı önemli uyarılar yapıldı. Yetkililer, gençlerin suça sürüklenmemesi için kapsamlı bir bilinçlendirme çalışması yürütüldüğünü vurguladı.
Bu kapsamda Şehit Sümer Deniz Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi Konferans Salonu’nda lise son sınıf öğrencilerine yönelik farkındalık semineri gerçekleştirildi. Seminere İlçe Milli Eğitim Müdürü Faruk Kaya, Fethiye Cumhuriyet Başsavcısı Günşafak Karartı, Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca ve emniyet mensupları katıldı. Programda sunumu Bilişim Suçları Savcısı Uğur Bengi yaptı. Öğrencilere dijital dolandırıcılık yöntemleri, sosyal medya üzerinden işlenen suçlar, kişisel verilerin korunması ve siber güvenlik konularında kapsamlı bilgiler aktarıldı. Okulun çeşitli alanlarına bilgilendirici broşürler asılarak farkındalık çalışması desteklendi.
Bakmadan Geçme