Fethiye'de minik öğrencilerden itfaiyeye anlamlı ziyaret
Fethiye Şefika Pekin Uygulama Ana Sınıfı A Şubesi öğrencileri, doğa ve orman bilinci projesi kapsamında Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı'nı ziyaret ederek itfaiyecilere teşekkür etti.
Ziyaretin amacı ile ilgili bilgiler veren Öğretmen Nibar Çam, “Biz çocuklarımızla birlikte bir eğitim projesi yapıyoruz. Projemizde 12 okulumuz var; 8 tanesi Türkiye’den, 4 tanesi de Avrupa ülkelerinden. Projemizin amacı; çocuklarımıza doğanın ve ormanın önemini anlatmak, ağaç sevgisini aşılamaktır. Ve yazın en çok yaşanan olaylardan biri olan orman yangınlarına dikkat çekmek istiyoruz. Bu süreçte mücadele eden itfaiye ekiplerimizi ziyaret edip onlara teşekkür etmek istedik” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi