Fethiye'de minik öğrencilerden itfaiyeye anlamlı ziyaret
Fethiye Şefika Pekin Uygulama Ana Sınıfı A Şubesi öğrencileri, doğa ve orman bilinci projesi kapsamında Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı'nı ziyaret ederek itfaiyecilere teşekkür etti.
Öğretmenleri eşliğinde itfaiyeyi gezen minik öğrenciler, itfaiye ekipleri tarafından güler yüzle karşılandı. Öğrenciler hem keyifli vakit geçirdi hem de itfaiyecilerin yangınlarla mücadelesini yakından gözlemleme fırsatı buldu. İtfaiye ekiplerine emeklerinden dolayı teşekkür eden öğrenciler, orman yangınlarına karşı duyarlılığın önemini vurguladı. Ziyaret, hem öğrenciler hem de itfaiye personeli için renkli ve anlamlı anlara sahne oldu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi