Fethiye'de Maç Başladığı Gibi Bitti: 0-0
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) 2.Lig Kırmızı Grup 24.Hafta müsabakasında Fethiyespor, sahasında konuk ettiği Arnavutköy Belediyespor ile 0-0 berabere kaldı.
Fethiyespor ile Arnavutköy Belediyespor, 24.hafta müsabakasında Fethiye'de karşı karşıya geldiler. Karşılaşmaya takımlar “Futbola Aşığız, Küfüre Karşıyız” yazılı dev afişle çıktılar. Karşılaşmayı Fethiyespor Başkanı Esat Bakırcı ile İl Emniyet Müdür Yardımcısı Muzaffer Yüceur, İlçe Gençlik spor Müdürü Harun Reşit Yiğit ve her iki takımın yöneticileri birlikte izlediler. Müsabakada gol sesi çıkmadı ve maç 0-0 bitti.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Hisarönü Pazarı’nda bu hafta hangi ürün kaç lira?
Tatil Planlarınızı Ertelemeyin En Güncel Uçak Bileti Kampanya
Muğla Teknopark’tan genç kaşiflere yarım milyon liralık destek
Fethiye’de üreticilere uyarı: Sıcaklıklar bitki hastalıklarını tetikliyor
MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı
Fethiyespor, Timur Fidan İçin Post Paylaşmadı, Taraftar Grubu: 'Utandırdınız'