Fethiye'de İklim Değişikliği ile Mücadele Haftası etkinlikleri devam ediyor
Muğla'nın Fethiye ilçesinde İklim Değişikliği ile Mücadele Haftası etkinlikleri kapsamında Beşkaza Meydanı'nda elektrikli ve hibrit araçların tanıtımı yapıldı. Etkinliğin temel amacının sıfır karbon hedefi, sera gazı salınımının azaltılması, iklim dostu araçların ve teknolojilerin tanıtılması olduğu vurgulandı.
Fethiye’de, İklim Değişikliği ile Mücadele Haftası etkinlikleri Fethiye Belediyesi öncülüğünde Beşkaza Meydanı’nda başladı. Hafta kapsamında yerel üretim pazarı kurulurken, Fethiye Fotoğraf ve Sinema Amatörleri Derneği (FEFSAD) tarafından "Kaybetmeyelim, Koruyalım" temalı bir fotoğraf sergisi de açıldı. Etkinliklerde bugün ise elektrikli ve hibrit araçların tanıtımına yer verildi, VR gözlüklerle katılımcılara iklim değişikliğinin etkileri deneyimletildi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül