Fethiye'de İklim Değişikliği ile Mücadele Haftası etkinlikleri devam ediyor
Muğla'nın Fethiye ilçesinde İklim Değişikliği ile Mücadele Haftası etkinlikleri kapsamında Beşkaza Meydanı'nda elektrikli ve hibrit araçların tanıtımı yapıldı. Etkinliğin temel amacının sıfır karbon hedefi, sera gazı salınımının azaltılması, iklim dostu araçların ve teknolojilerin tanıtılması olduğu vurgulandı.
Etkinlikler hakkında bilgi veren Fethiye Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Hatice Server Kabak, 16-27 Ekim tarihleri arasında Beşkaza Meydanı’nda elektrikli ve hibrit araçların tanıtımının yapıldığını belirtti. Ayrıca, VR gözlüklerle katılımcılara iklim değişikliğinin etkileri deneyimletiliyor” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı