- Haberler
- Güncel
- Fethiye'de güzel havayı değerlendiren çift 'Fethiyeli olduğumuz için en şanslı insanlardanız'
Fethiye'de güzel havayı değerlendiren çift 'Fethiyeli olduğumuz için en şanslı insanlardanız'
Muğla'nın Fethiye ilçesinde hava sıcaklıklarının 20 dereceyi aşmasıyla beraber güzel havayı değerlendirmek için Sahil Bandı'na giden Akdağ çifti, 'Fethiyeli olduğumuz için dünyanın en şanslı insanlarıyız' dediler.
“Burası Fethiye’nin En Güzel Yeri”
Fethiye Sahil Bandı’nın Fethiye’nin en güzel yeri olduğunu söyleyen Savaş Akdağ: “Valla burası Fethiye’nin en güzel yeri. İnsanların sahilde hoşça vakit geçireceği, başka yerlerde bulunamayacak bir güzellik. Fethiyeliyiz, eskiden beri hep sahile geliriz. Hava bugün rüzgarlı olmasına rağmen geldik. Soğuyacak diyorlar ama pek soğuyacağa da benzemiyor. Gayet güzel” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret