Fethiye'de fırtına sonrası belediye ekipleri sahada
Fethiye'de etkili olan şiddetli yağış ve fırtına sonrası belediye ekipleri, yolları onardı, kırılan ağaç dallarını temizledi, su birikintilerini tahliye etti ve vatandaşların güvenliği için sahada görev başındaydı.
Fethiye Belediyesi ekipleri, gece saatlerinden itibaren teyakkuz halinde çalışmalara başladı. Ekipler; yollardaki çukurları doldurdu, kırılan ağaç dallarını topladı ve yolları temizledi, su baskınlarına karşı birikintileri tahliye etti, ulaşımı aksatan diğer engelleri kaldırarak cadde ve sokakları güvenli hale getirdi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı