Fethiye'de fırtına sonrası belediye ekipleri sahada
Fethiye'de etkili olan şiddetli yağış ve fırtına sonrası belediye ekipleri, yolları onardı, kırılan ağaç dallarını temizledi, su birikintilerini tahliye etti ve vatandaşların güvenliği için sahada görev başındaydı.
Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca, yaptığı açıklamada, “Şiddetli yağış ve fırtınanın ardından ekiplerimiz geceden bu yana teyakkuz halinde çalışmalarını sürdürüyor. Oluşan olumsuzlukların giderilmesi ve hayatın en kısa sürede normale dönmesi için tüm birimlerimiz sahada, var gücüyle görev başında. Özveriyle çalışan tüm mesai arkadaşlarıma teşekkür ediyor, yurttaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor