- Haberler
- Ekonomi
- Fethiye'de emeklilerden zam talebi: 'Emekli maaşlarına genel bir düzenleme gerekiyor'
Fethiye'de emeklilerden zam talebi: 'Emekli maaşlarına genel bir düzenleme gerekiyor'
Yeni yıla sayılı günler kala Fethiye'de emekliler, maaşlarının hayat pahalılığı karşısında eridiğini söyledi. 'Maaşlar en az asgari ücret kadar olmalı' diyen emekliler, marketten birkaç parça alabilmek için bile binlerce lira harcadıklarını anlattı.
21 bin 900 TL emekli maaşı alan Emekli Necmettin Öztürk ise, yeni yılın ardından maaşların en az 28-30 bin TL olması gerektiğini söyledi. Öztürk, “Maaşları kesinlikle yeterli bulmuyorum. Yeni yıla az bir zaman kaldı. Maaşlar 23 bin olur, başka bir şey olmaz. Yeni yılda yapılacak olan zam yeterli olmayacak. Marketler, her yer çok pahalı. Yani bildiğin gibi değil, çok çok pahalı” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor