- Haberler
- Ekonomi
- Fethiye'de emeklilerden zam talebi: 'Emekli maaşlarına genel bir düzenleme gerekiyor'
Fethiye'de emeklilerden zam talebi: 'Emekli maaşlarına genel bir düzenleme gerekiyor'
Yeni yıla sayılı günler kala Fethiye'de emekliler, maaşlarının hayat pahalılığı karşısında eridiğini söyledi. 'Maaşlar en az asgari ücret kadar olmalı' diyen emekliler, marketten birkaç parça alabilmek için bile binlerce lira harcadıklarını anlattı.
30 bin TL emekli maaşı alan Metin Akın’da eşinin de emekli olması halinde maaşların yeterli olabileceğini kaydetti. Akın, ”Yılbaşına az bir zaman kaldı. Gelecek dönem maaşlarını yüzde 20 zam yaparlarsa yeterlidir bence. Sonra ikinci altı ayda da tekrar yüzde 15-20 enflasyon oranında verilirse çok iyi olur demektir” şeklinde konuştu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor