Fethiye'de Emekli Vatandaş: 'Emekli ikramiyesi en az 10 bin lira olmalı'
Muğla'nın Fethiye ilçesinde yaşayan emekli Zeki Kargınca, 4.000 TL'lik emekli bayram ikramiyesinin yetersiz olduğunu belirterek tepkisini dile getirdi.
“Emekliler Zaten Bitmiş Vaziyette”
Zeki Kargınca yaptığı açıklamada: “Emekli bayram ikramiyesi 4.000 TL. Her şeye zam geliyor, paranın bir değeri kalmadı artık. Alacak kimsenin gücü, kuvveti yok. Alım gücü düştü, millet sefalet içinde. Bu durum karşısında devlet, önce milletvekillerinin ikinci emekli maaşını kessin. Hem milletvekili maaşı alıyorlar hem de emekli maaşı. Emekliler zaten bitmiş vaziyette” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti