Fethiye'de Emekli Vatandaş: 'Emekli ikramiyesi en az 10 bin lira olmalı'
Muğla'nın Fethiye ilçesinde yaşayan emekli Zeki Kargınca, 4.000 TL'lik emekli bayram ikramiyesinin yetersiz olduğunu belirterek tepkisini dile getirdi.
“İkramiye 10 Bin Lira Olmalı, Onla Kurban Bile Alınamıyor”
Kargınca: “İkramiyenin en az 10.000 TL olması lazım. En azından milletin biraz olsun kendini toparlayabilmesi için... Ama o parayla bile kurban alınamaz. En küçük hayvan bugün 15.000 TL. Evet, 10.000 TL bile milleti tatmin etmez. Çünkü hayat şartları her geçen gün ağırlaşıyor. Bu ağırlaşan şartlar karşısında da millet artık bu yükü kaldıramıyor” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret