Fethiye'de Emekli Vatandaş: 'Emekli ikramiyesi en az 10 bin lira olmalı'
Muğla'nın Fethiye ilçesinde yaşayan emekli Zeki Kargınca, 4.000 TL'lik emekli bayram ikramiyesinin yetersiz olduğunu belirterek tepkisini dile getirdi.
Artan hayat pahalılığı ve düşen alım gücü nedeniyle emeklilerin bayramı dahi yaşayamadan geçirdiğini söyleyen Kargınca, ikramiyenin en az 10.000 TL olması gerektiğini vurguladı. Zeki Kargınca, her geçen gün ağırlaşan ekonomik şartlar altında geçinmenin neredeyse imkânsız hale geldiğini belirtti. Gıda fiyatlarına, faturalara ve özellikle kurbanlık maliyetlerine dikkat çeken emekli vatandaş açıklamalarda bulundu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı