Fethiye'de Çevre Haftası etkinlikleri çelenk sunma töreniyle başladı
Fethiye'de 5 Haziran Dünya Çevre Günü ve Çevre Haftası etkinlikleri kapsamında Beşkaza Meydanı'nda Atatürk Anıtı'nda çelenk sunma töreni düzenlendi. Fethiye Belediye Başkan Yardımcısı Oğuz Bolelli'nin de katıldığı programda, çevrenin korunması ve gelecek nesillere daha yaşanabilir bir dünya bırakılması mesajları verildi.
Fethiye’de Çevre Haftası etkinlikleri, Beşkaza Meydanı Atatürk Anıtı’nda gerçekleştirilen çelenk sunma töreniyle başladı. Çevre bilincinin artırılması, doğal kaynakların korunması ve sürdürülebilir yaşam anlayışının yaygınlaştırılması amacıyla düzenlenen programa kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcileri ile vatandaşlar katıldı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları