Fethiye'de araç filosuna 12 takviye: Karaca'dan tasarruf ve güçlü belediye vurgusu
Fethiye Belediyesi'nin araç filosuna kazandırdığı 12 yeni araç, Temizlik İşleri Müdürlüğü'nde düzenlenen programla tanıtıldı. Belediye Başkanı Alim Karaca, kiralama dönemini kapattıklarını belirterek, belediyenin mali yapısına ve yeni yatırımlara ilişkin önemli açıklamalarda bulundu.
Fethiye Belediyesi’nin araç filosuna kazandırdığı 12 yeni aracın lansmanı Temizlik İşleri Müdürlüğü’nde gerçekleştirildi. Düzenlenen programda yeni araçlar tanıtılırken, araçların özellikle temizlik ve saha hizmetlerinde aktif olarak kullanılacağı ve belediyenin hizmet kapasitesini artıracağı vurgulandı. Lansmana belediye yetkilileri ve birim müdürleri katıldı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor