Fethiye'de araç filosuna 12 takviye: Karaca'dan tasarruf ve güçlü belediye vurgusu
Fethiye Belediyesi'nin araç filosuna kazandırdığı 12 yeni araç, Temizlik İşleri Müdürlüğü'nde düzenlenen programla tanıtıldı. Belediye Başkanı Alim Karaca, kiralama dönemini kapattıklarını belirterek, belediyenin mali yapısına ve yeni yatırımlara ilişkin önemli açıklamalarda bulundu.
Programda konuşan Alim Karaca, göreve geldikleri ilk günden bu yana kiralama sisteminden çıkılması gerektiğini dile getirdiklerini hatırlattı. Geçen dönemde çok sayıda aracı belediye envanterine kazandırdıklarını belirten Karaca, belediye bünyesinde kurulan kademe sayesinde bakım, onarım ve tamirat işlemlerinin artık kendi imkanlarıyla gerçekleştirildiğini söyledi. Fethiye Belediyesi’nin zimmetinde şu an 216 araç bulunduğunu ifade eden Karaca, öz kaynakları güçlendirmek zorunda olduklarını belirterek, geçmişte araç kiralamalarına 5 yılda yüz milyonlarca lira ödeme yapıldığını, bu yükten kurtulmak için kararlı adımlar attıklarını kaydetti.
Bakmadan Geçme