- Haberler
- Sağlık
- Fethiye'de aktardan önemli uyarı! Bu bitkileri kronik rahatsızlığı olan kullanmamalı
Fethiye'de aktardan önemli uyarı! Bu bitkileri kronik rahatsızlığı olan kullanmamalı
Muğla'nın Fethiye ilçesinde Aktar Mustafa Gezer, bitkisel takviyelerin bilinçsiz kullanımının sağlık açısından ciddi riskler taşıdığını vurgulayarak önemli uyarılarda bulundu. Özellikle kronik rahatsızlığı olan kişilerin, doktor onayı olmadan bitkisel ürünler kullanmaması gerektiğini belirtti.
“Pandemiden Sonra Talep Arttı”
Pandemiden sonra insanların bitkisel gıdalara ilgisinin arttığını söyleyen Gezer: “Ayrıca da bu hastalıklarda en önemli şey doktordan onay olmadan veya herhangi bir doktora danışmadan kesinlikle bu bitkileri internet üzerinden alınıp kullanılması sağlığa zararlıdır. Son yıllarda insanlar bitkisel gıda takviyelerine daha çok ihtiyaç duyuyorlar. Özellikle pandemiden sonra bu durum yoğunlaştı” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
Muğla Büyükşehir, Muğla’nın ulaşım altyapısını güçlendiriyor
Güncel altın fiyatları: 24 Haziran 2026 gram altın ne kadar oldu?
Köyceğiz’de Güvenlik Bölümü öğrencilerinden atışlarda tam isabet
Yatağan-Milas Karayolu'nda trafik kazası:2 yaralı