Fethiye'de 31 Mayıs Dünya Tütünsüz Günü'nde sigaranın zararlarına dikkat çekildi
Fethiye İlçe Sağlık Müdürlüğü, 31 Mayıs Dünya Tütünsüz Günü kapsamında tütün kullanımının zararlarına dikkat çekmek amacıyla bir farkındalık etkinliği düzenledi. Uzman hekimler, sigarayı bırakmak isteyen vatandaşlara önemli mesajlar verdi.
Buradaki amacımız, tütünün zararları konusunda halkı aydınlatmak, gençleri tütün ve tütün ürünlerinden uzak tutmak için gerekli eğitimleri vermek ve çeşitli konularda yardımcı olmaktır. Bildiğiniz üzere, tütün başta kronik akciğer hastalıkları olmak üzere birçok hastalıkta etkendir. Özellikle birçok kanser türünde de tütün ve sigaranın zararları söz konusudur. Amacımız, bu konuda farkındalık oluşturarak halkımızı ve gençleri bilgilendirmektir. İlçe Sağlık Müdürlüğümüzde Sigara Bırakma Polikliniği bulunmaktadır” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret