Fethiye'de 31 Mayıs Dünya Tütünsüz Günü'nde sigaranın zararlarına dikkat çekildi
Fethiye İlçe Sağlık Müdürlüğü, 31 Mayıs Dünya Tütünsüz Günü kapsamında tütün kullanımının zararlarına dikkat çekmek amacıyla bir farkındalık etkinliği düzenledi. Uzman hekimler, sigarayı bırakmak isteyen vatandaşlara önemli mesajlar verdi.
Poliklinikte görev yapan Dr. Neslihan Azizoğlu da etkinlikte söz aldı. Azizoğlu, “İlçe Sağlık Müdürlüğü Sigara Bırakma Polikliniği hekimiyim. Danışanlarımızı alıyoruz; sigarayı bırakmaya istekli olan, kendisi, çevresi ve sevdikleri için sağlıklı bir hayat isteyen herkesi bekliyoruz. Sigaradan olumlu sonuç alan hiç kimseyi görmedik. Olumlu sonuçları hayatımızda görmek için devletimizin ve kurumumuzun sunduğu bu imkândan faydalanmalarını öneriyoruz.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor