Fethiye Belediyesi'nden Türkiye'de Bir İlk: Arılar İçin İçme Suyu Noktaları Kuruldu
Fethiye Belediyesi, üreticiye destek çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Arıcılıkla uğraşan yurttaşların ihtiyaçlarına yönelik önemli adımlar atan belediye, şimdi de seçim döneminde söz verilen projelerden birini daha hayata geçirdi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da yeni endemik tür ‘Marçalı Çiğdemi' keşfedildi
Ortaca Dikmekavak’ta yol güvenliği artırılıyor
Muğla Büyükşehir'den Fethiye'de durak çizgilerine yenileme çalışması
Datça’da uyuşturucu operasyonu: 200 kök Hint keneviri ele geçirildi, 1 tutuklama
Yatağan’da duvara sıkışan kediyi itfaiye kurtardı
'İnternet bağımlılığı çağın hastalığı olacak'