Fethiye Belediyesi'nden Miraç Kandili ikramı
Fethiye Belediyesi, Miraç Kandili dolayısıyla belediye hizmet binasında görev yapan personel ile binaya gelen vatandaşlara kandil simidi dağıttı. Belediye Başkanı Alim Karaca, bu mübarek gecenin duaların kabul olduğu, iyiliğin ve paylaşmanın çoğaldığı bir kandil olmasını temenni etti.
Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca, Bu mübarek gecenin birlik ve beraberliğimizi güçlendirmesi, ülkemize ve tüm insanlığa barış getirmesini dileyerek, “Dualarımızın kabul olduğu, iyiliğin ve paylaşmanın çoğaldığı bir kandil olmasını temenni ediyor; tüm yurttaşlarımızın Miraç Kandili’ni kutluyorum” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde