Fethiye Belediyesi'nden lise öğrencilerine 'Enerji Verimliliği' eğitimi
Fethiye Belediyesi, 5–11 Ocak Enerji Verimliliği Haftası kapsamında lise öğrencilerine yönelik iklim değişikliği, sıfır atık ve israfın önlenmesine dair bilgilendirme etkinliği düzenledi.
Fethiye Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Selver Hatice Kabak, özellikle genç nesillerde çevre bilincinin artırılmasının büyük önem taşıdığını vurguladı. Kabak, müdürlük olarak enerji verimliliği haftası etkinlikleri kapsamında lise öğrencilerine yönelik bilgilendirme çalışmaları yaptıklarını belirterek, “Gıda, atık, enerji ve su gibi alanlarda yaşanan israfların önüne geçilmesi için alınabilecek önlemleri çocuklarımıza anlatmaya çalışıyoruz” dedi.
-
fethiye belediyesi
-
enerji verimliliği haftası
-
iklim değişikliği eğitimi
-
sıfır atık bilinci
-
öğrencilere çevre eğitimi
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor