Fethiye Belediyesi'nden lise öğrencilerine 'Enerji Verimliliği' eğitimi
Fethiye Belediyesi, 5–11 Ocak Enerji Verimliliği Haftası kapsamında lise öğrencilerine yönelik iklim değişikliği, sıfır atık ve israfın önlenmesine dair bilgilendirme etkinliği düzenledi.
Programda; enerji tasarrufu, suyun verimli kullanımı, gıda israfının azaltılması ve atıkların ayrıştırılması gibi konularda öğrencilere bilgiler aktarıldı. Öğrencilerin sorularıyla interaktif şekilde ilerleyen etkinlikte, günlük yaşamda uygulanabilecek basit ama etkili çevreci davranışlara dikkat çekildi.
-
fethiye belediyesi
-
enerji verimliliği haftası
-
iklim değişikliği eğitimi
-
sıfır atık bilinci
-
öğrencilere çevre eğitimi
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret