Fethiye Belediyesi'nden 'Gasil hane ve Psikolojik Danışma Merkezi' Açılış Töreni
Fethiye Belediyesi Başkanı Alim Karaca, Fethiye Belediyesi'ne ait Gasil hane ve Psikolojik Danışma Merkezinin açılış törenini gerçekleştirdi. Konuşmasında Fethiye için daha çok projemiz var, otogar sorununu da çözeceğiz dedi.
“Fethiye için projelerimiz çok“
“İşte seçimlerden önce İncirköy’de hep beraber gördünüz, hayırseverlerimizle birlikte ve değerli büyüklerimizin de desteği ile sizlerle birlikte bir camimizin açılışını yapmıştık. Öncesi yöneticilik dönemlerimde de Kumluova’da belediye başkanlığı yaparken oradaki birçok din görevlisi arkadaşlarımızla birlikte nasıl çalıştığımızı ben ve o arkadaşlarımız çok iyi biliyorlar. Kumluova bölgesinde belediye başkanlığı yaparken, okullarda yaptık, camilerde yaptık, lojmanlarda yaptık. İşte bugün buradayız.”
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor