Fethiye Belediyesi kömür satışı yapan işletmeleri denetledi
Fethiye Belediyesi, ısınmadan kaynaklanan hava kirliliğinin önüne geçmek ve halk sağlığını korumak amacıyla ilçede kömür satışı yapan işletmelere yönelik denetimlerini sürdürüyor.
“Hava kalitesini korumak önceliğimiz”
Fethiye Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Selver Hatice Kabak, denetimlerin halk sağlığı açısından büyük önem taşıdığını vurguladı.
Kabak, “Fethiye’nin hava kalitesinin düşmemesi, solunum yolu hastalıklarının önüne geçilmesi ve doğal kaynaklarımızın korunması için çalışmalarımıza kararlılıkla devam ediyoruz. Bunun yanı sıra sobaların doğru şekilde yakılması, yangın risklerinin azaltılması ve doğru yakma teknikleri konusunda vatandaşlarımızı bilgilendiriyoruz” dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı