Fethiye Belediye Meclisi olağanüstü toplandı: Sahil bandı için yetki kararı çıktı
Fethiye Belediye Meclisi, Mayıs ayı olağanüstü toplantısında önemli gündem maddelerini görüşmek üzere toplandı. Belediye Başkan vekili Özgür Kullukçu başkanlığında gerçekleştirilen toplantı da, hem meclis karar özetleri değerlendirildi, hem de ikinci etap sahil bandındaki kullanım hakkı ve ihale süreciyle ilgili kapsamlı görüşmeler yapıldı. Toplantı da farklı görüşler dile getirilirken, ortak vurgu ise Fethiye'nin değerlerinin korunması oldu.
Toplantıda yapılan bilgilendirmelerde, söz konusu alanın geçmiş yıllarda belediyenin kullanımında bulunduğu, şimdi ise ilgili bakanlık tarafından kullanım izni kapsamında ihale sürecinin başlatıldığı ifade edildi. Görüşmeler sırasında meclis üyeleri, bölgenin Fethiye açısından taşıdığı önem üzerinde dururken, sahil bandının kentin vitrini olduğu yönünde değerlendirmeler yapıldı.
-
fethiye belediye meclisi
-
fethiye sahil bandı
-
rıhtım alanı ihalesi
-
kıyı alanı korunması
-
belediye yetki kararı
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor