Fethiye 3. Etap Sahil Bandında Yağmur Altında Balık Tutmaya Devam Ediyorlar
Fethiye'nin 3. Etap sahil bandında, cumartesi günü yağışlı bir havada balık tutmaya çalışan Ömer Borucu, balıkçılıkla ilgili tecrübelerini paylaştı. Yağmur altında balık tutmaya karar veren Borucu, sabah saatlerinde sahile geldiğini ifade ederek beklentilerini dile getirdi.
“Yağmurlu Hava, Balıkçılığı Zorlaştırdı”
Ömer Borucu, "Evet, şu anda balık yok. Henüz bir balık tutamadık ama bekliyoruz" diyerek balık tutmanın her zaman olduğu gibi nasip işine dayalı olduğunu belirtti. Yağmurun altında balık tutmak zor olsa da, Borucu pes etmeden sabırla beklerken, "Her zaman tutar mısınız?" sorusuna, "Denk gelirse tutuyoruz, nasip meselesi" yanıtını verdi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Menteşe Belediyesi Şehit Polis memuru için lokma hayrı yaptı
Kaymakam ve şehit babasından Babalar Günü dalışı
Muğla Hava Durumu 22 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Geliyor
Fethiye, Türkiye’nin Dört Bir Yanından Gelen Kuaför ve Berberleri HAIRFEST’te Buluşturdu
Nif Kiraz Festivali Coşkusu Başladı: Yöresel Lezzetler ve Renkli Etkinlikler İlgi Gördü
Muğla'da sıcak hava nedeniyle sahillerde yoğunluk yaşanıyor