Fethiye 3. Etap Sahil Bandında Yağmur Altında Balık Tutmaya Devam Ediyorlar
Fethiye'nin 3. Etap sahil bandında, cumartesi günü yağışlı bir havada balık tutmaya çalışan Ömer Borucu, balıkçılıkla ilgili tecrübelerini paylaştı. Yağmur altında balık tutmaya karar veren Borucu, sabah saatlerinde sahile geldiğini ifade ederek beklentilerini dile getirdi.
“Yağmurlu Hava, Balıkçılığı Zorlaştırdı”
Ömer Borucu, "Evet, şu anda balık yok. Henüz bir balık tutamadık ama bekliyoruz" diyerek balık tutmanın her zaman olduğu gibi nasip işine dayalı olduğunu belirtti. Yağmurun altında balık tutmak zor olsa da, Borucu pes etmeden sabırla beklerken, "Her zaman tutar mısınız?" sorusuna, "Denk gelirse tutuyoruz, nasip meselesi" yanıtını verdi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı