Fethiye 3. Etap Sahil Bandında Yağmur Altında Balık Tutmaya Devam Ediyorlar
Fethiye'nin 3. Etap sahil bandında, cumartesi günü yağışlı bir havada balık tutmaya çalışan Ömer Borucu, balıkçılıkla ilgili tecrübelerini paylaştı. Yağmur altında balık tutmaya karar veren Borucu, sabah saatlerinde sahile geldiğini ifade ederek beklentilerini dile getirdi.
Balıkçılar Yağmura Rağmen Sabahın Erken Saatlerinde Çalışmaya Başladı
Fethiye’nin 3. Etap sahil bandında balıkçılar, sabahın erken saatlerinde sahile gelerek balık tutmaya başlıyor. Ömer Borucu, "Saat kaçta geldiniz?" sorusuna, "Buradayız, yağmurluklarımızla birlikte sabah saatlerinden beri buradayız" şeklinde cevap verdi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı