Ev almak için biriktirdiği 1 kilo altın çöpe atıldı, ilçe seferber oldu
Bursa'nın Yıldırım ilçesinde yaşayan bir vatandaşın, ev almak için yıllardır biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altın, iddiaya göre, eşi tarafından yanlışlıkla çöp sanılarak çöpe atıldı. Olayın ardından mahalleli, polis ve belediye ekipleri altınları bulabilmek için seferber oldu.
Bakmadan Geçme
AK Parti Fethiye İlçe Başkanı Kadir Sarıhan’dan Karne Mesajı
Fethiye’de Yamaç Paraşütü Pilotu Semih Er’e Plaket Takdimi
13. Fethiye Benyamin Sönmez Klasik Müzik Festivali Başladı
Usta oyuncu Kadir İnanır hayatını kaybetti
Türkiye’nin En Hızlı Pedalı Muğla Büyükşehirden Çıktı
Muğla Hava Durumu 27 Haziran 2026: Milas 40 Dereceyi Görecek