'Engelsiz Yaşam' için Muğla'da anlamlı organizasyon
Muğla'da Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen yürüyüş, çelenk sunumu ve birlik yemeğinde engelsiz yaşam konusunda farkındalık mesajları verildi.
Engelliler Haftası dolayısıyla Muğla Sessizler Spor Kulübü Başkanı Ayşe Çankaya ve yönetimi tarafından düzenlenen etkinlikler yoğun katılımla gerçekleştirildi. Muğla Büyükşehir Belediyesi Engelsiz Bandosu eşliğinde gerçekleştirilen yürüyüşle katılımcılar Cumhuriyet Meydanı’na geldi. Meydanda düzenlenen törende, Muğla Sessizler adına çelenk sunumu yapıldı. Çelenk, Kübra Günay ve Ramazan Günay tarafından takdim edildi. Törene katılan vatandaşlar, Engelliler Haftası kapsamında birlik ve dayanışma mesajları verdi.
-
Muğla Engelliler Haftası
-
Muğla Sessizler Spor Kulübü
-
Engelsiz Bando
-
farkındalık etkinliği
-
engelli bireyler
-
Muğla Valisi İdris Akbıyık
Bakmadan Geçme
Fethiye Hisarönü Pazarı’nda bu hafta hangi ürün kaç lira?
Tatil Planlarınızı Ertelemeyin En Güncel Uçak Bileti Kampanya
Muğla Teknopark’tan genç kaşiflere yarım milyon liralık destek
Fethiye’de üreticilere uyarı: Sıcaklıklar bitki hastalıklarını tetikliyor
MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı
Fethiyespor, Timur Fidan İçin Post Paylaşmadı, Taraftar Grubu: 'Utandırdınız'